Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Zwroty i reklamacje
Jak zgłosić zwrot lub reklamację?
Uszkodzona przesyłka
Jeśli zauważysz uszkodzenia przesyłki:
- Odbierz ją od kuriera i otwórz w jego obecności. W razie problemów sporządź protokół szkody z kurierem.
- Zgłoś uszkodzenie do Usługodawcy na adres: kontakt@decorise.pl w ciągu 14 dni. W tytule maila wpisz “Uszkodzona przesyłka”.
- Usługodawca wymieni towar lub zwróci pieniądze w ciągu 14 dni od zgłoszenia, o ile protokół został sporządzony. Brak protokołu może skutkować odmową reklamacji.
Reklamacja – brak zgodności z umową
Jeśli produkt ma wady (np. zły rozmiar, brak elementów, niezgodność z opisem):
- Zgłoś reklamację na adres: kontakt@decorise.pl, podając:
- Dane kontaktowe (imię, nazwisko, e-mail, telefon, adres),
- Numer zamówienia i opis problemu (w razie wad fizycznych – zdjęcia),
- Żądanie (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
- W tytule maila wpisz “Reklamacja”
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni. Jeśli wada zostanie uznana, naprawi/wymieni towar na swój koszt lub zwróci pieniądze (w zależności od żądania i sytuacji).
Uwaga: Różnice w kolorach wynikające z ustawień monitora nie są podstawą reklamacji.
Zwrot produktu
Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, z wyjątkiem produktów produkowanych na indywidualne zamówienie (np. print-on-demand, personalizowane dekoracje), które nie podlegają zwrotowi:
- Wyślij oświadczenie o odstąpieniu (np. e-mail na kontakt@decorise.pl lub pismo) z danymi: imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, data zakupu.
- W tytule maila wpisz “Zwrot”
- Odeślij produkt w ciągu 14 dni od odstąpienia na adres podany przez Usługodawcę.
- Usługodawca zwróci Ci pieniądze (w tym koszty najtańszej dostawy) w ciągu 14 dni od otrzymania produktu lub dowodu nadania, tym samym sposobem, którym płaciłeś(-aś), chyba że uzgodnisz inaczej.
- Produkt musi być nieużywany, kompletny i w oryginalnym stanie. Odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości wynikające z niewłaściwego użytkowania.
Jak zgłosić reklamację lub zwrot?
- Napisz na: kontakt@decorise.pl
- Podaj: adres e-mail użyty przy zakupie, numer zamówienia, opis problemu/żądanie.
- W tytule maila wpisz odpowiednio: “Uszkodzona przesyłka”, “Reklamacja” lub “Zwrot”
- W razie zwrotu – dołącz oświadczenie o odstąpieniu (wzór w regulaminie pod adresem: https://decorise.pl/news/n/67/Regulamin).